DEAR SANTA... CHRISTMAS GIFT GUIDE

04:45

Święta zbliżają się wielkimi krokami, święta które uwielbiam, wprost ubóstwiam. W Bożym Narodzeniu lubię wszystko! Pewnie to dzięki mojemu mężowi, który odśnieża i drapie zamarznięte szyby gdy ja jeszcze czekam w ciepełku, więc ciężko grudnia nie lubić, jeśli wiąże się on głównie w przyjemnościami. Wszyscy narzekamy na świąteczne porządki, konieczność przystrojenia domu, godziny spędzone w kuchni czy wymyślenie czym obdarować najbliższych, a mnie te wszystkie rzeczy ogromnie cieszą, bo wiem, że są to te drobne symbole, które pozwalają mi uświadamiać moim bliskim jak bardzo są dla mnie ważni, a uśmiech na ich twarzach wywołany przez te małe gesty dobroci jest najlepszym prezentem świątecznym jaki mogę otrzymać! No dobra, żartowałam :P Uśmiechajcie się często, ale obrazić, to się nie obrażę, jeśli zostanę obdarowana jakimś cudeńkiem ;)! Przed wami lista prezentów, które sama najchętniej bym otrzymała. Może komuś w czymś podpowiem. Nie tylko Tobie mężusiu, mamusiu i reszto ferajny ;)  Po kliknięciu w opis przedmiotu od razu zostajemy przeniesieni do sklepu gdzie najtaniej w sieci możemy kupić dany produkt:)


KOSMETYCZNIE







BŁYSKOTKI

BIELIZNA I DODATKI


1. komplet GodSaveQueens biustonosz  135zł+ majtki 99zł 2. szal Zara 69,90zł 3. brelok tutaj 99zł lub tutaj 19,50zł 4. skarpetki h&m 39,90zł 5. czapka ZARA 49,90zł 6. skarpetki h&m 39,90zł 7. apaszka ZARA 49,90zł 8. komplet GodSaveQueens biustonosz 159zł+ majtki 99zł 

BIBELOTKI DO DOMU



1. Clip board drewniany 2. świeczniki 60-100zł 3. deska JamieOliver 79zł 4. taca jesionowa 80zł 5. zestaw świec 50zł 6. czajnik żeliwny 107zł 

CZYTADŁA 
1. J.L. Scott, Lessons from Madame Chic 100,25zł 2. K.Tusk, Elementarz stylu 37,43zł 3. K.Karbo, The Gospel According to Coco Chanel 84zł 4. J.L. Scott, At home with Madame Chic 100,25zł 5. S.Ables, Choosing the Simply Luxurious Life 91,31zł 6. E. Grzelakowska-Kostoglu, Red Lipstick Monster 32,18zł 7. G.Dore, Love Style Love  103,91zł 8. J.L.Scott, Polish Your Poise with Madame Chic 100,10zł

 PRENUMERATY 
1. Vogue UK 519,72zł 2. Elle 79zł 3.Vogue USA 667,32zł 4. Harper's Bazaar 107,10zł 5. Magazyn Usta 90zł


Rozmarzyłam się - wiem, bardzo ;) A wy co chcielibyście znaleźć pod choinką? :)


You Might Also Like

0 komentarze