NAJMŁODSZE MODELKI INSTAGRAMA

04:55


Ostatnio czytając jakiś portal plotkarski natknęłam się na artykuł o najmłodszych modelkach na IG. 2,5 letnie gwiazdeczki podbijają internet! Dziewczynki są genialne, no i niestety chyba lepiej ubrane od nas, a tego że ich garderoba prezentuje się dużo lepiej od mojej jestem wręcz pewna.


Uroczy duet na zdjęciach to Eveleigh i Ava. Mimo swojego młodego wieku już zwróciły uwagę Australijskiego Vouge'a, Guess'a, Kardashian Kids czy innych marek modowych. Ich mamy, Savannah Soutas i Michelle Foley, przyjaźnią się od 10 lat a ich modowe córunie to kolejne BFFs.


"Dziewczynki uwielbiają tańczyć i świewać, a gdziekolwiek nie pójdą zawsze trzymają się za ręce" mówi mama Evy, Michelle Foley. 
"Zawsze się o siebie troszczą i wspierają się nawzajem" - dodaje mama Avy - Savannah - profesjonalna pani fotograf, której fotooko uwiecznia stylizacje dziewczynek od dnia ich narodzin. Ich pierwsze Instagramowe wspólne zdjęcie:


"Dziewczynki są oswojone z aparatem i przed obiektywem czują się super komfortowo" - twierdzi Michelle. Jednak czy oby na pewno? Mam nadzieję, że dziewczynki mają ekstra frajdę, a każda sesja jest zabawą w przebieranki przepełnione masą wygłupów. Przeglądając ich zdjęcia wmawiam sobie, że to nie musztra niespełnionych mam, a fajna zabawa w modelki :) oby...


Tak czy owak nie sądziłam, że będę czerpać inspiracje modowe od brzdąców ;) Zostawiam was z masą zdjęć:) Ciekawa jestem waszych opinii.





 
 
 


 




 






   






instagram.com/foreverandforava

You Might Also Like

0 komentarze