MADAMSALE - nie przegap okazji!

23:28



W dzisiejszych czasach wiele osób bardzo ceni sobie swój czas, a hasło “idziemy na zakupy” działa na nich jak płachta na byka, więc wybiera zakupy on-line. Ja sama lubię czasem powłóczyć się po galeriach, jednak po przejściu kilku sklepów euforia opada i zostaje zwątpienie, zrezygnowanie, a w rezultacie olanie reszty zakupów lub kupienie czegoś na siłę, żeby już to mieć i móc wreszcie wrócić do domu. Uwielbiam jednak zakupy on-line - szybko, sprawnie i wygodnie.

 
Ostatnio szperając w necie natknęłam się na genialną stronę – madamsale.com, która informuje nas o obniżce ceny danego towaru. Dla mnie strona ta okazała się totalnym strzałem w dziesiątkę. Korzystam z niej już od miesiąca i udało mi się dostać kilka wymarzonych rzeczy, na które polowałam od jakiegoś czasu, w całkiem rozsądnej cenie (wstrzymując się jeszcze troszkę zgarnęłabym je z większym rabatem, ale należę do osób niecierpliwych, więc klikam w ikonkę “kup” bez większego zastanowienia się, no i potem mam dziurę budżetową wielkości całej galaktyki i masę nieprzemyślanych rzeczy w szafie:/). Kolejną zaletą strony jest fakt, że nie muszę nic instalować, pobierać, wystarczy zalogować się na ich stronie. Ponadto, nie otrzymujemy żadnego spamu! Jedynie mail o obniżce ceny konkretnej rzeczy, która nas interesuje. 
Jak działa? 3 proste kroki!
1. Wchodzimy na stronę madamsale.com
2. Rejestracja – kilka danych i gotowe!
3. Pobierz przycisk – klikając z zakładkę „pobierz przycisk” dowiemy się jak szybko dodać ikonkę +madamsale do paska zakładek naszej przeglądarki. Dzięki temu, będąc na stronie interesującego nas produktu, klikając w ikonkę automatycznie dodajemy produkt do naszej wirtualnej szafy, a gdy zostaje on przeceniony dostajemy alert mailowy – tak, ot tak proste :)

Jeśli jednak nie lubimy mieć takich gadżetów na pasku zakładek możemy najzwyczajniej świecie skopiować link do danego produktu i wkleić go po naciśnięciu "+" we wskazane miejsce.

Z racji tego, że portal jest nowością nie wszystkie sklepy z nim współpracują, jednak ich liczba wciąż wzrasta. Póki co marki, których promocje możemy ustrzelić to:
 






Kochani rodzice, dla swoich pociech również możecie coś znaleźć :) A oferta ciągle poszerza się o nowe sklepy.


Wybrane produkty możemy klasyfikować według dowolnych kryteriów, np. według typu odzieży, priorytetów, sklepów, itp., więc szybko i sprawnie możemy dotrzeć do interesujących nas rzeczy :)

Dla mnie portal ten to istne zbawienie. Może przestanę wyrzucać pieniądze w błoto, a możliwość stworzenia całych stylizacji na portalu ułatwi mi kupowanie rzeczy potrzebnych i współgrających z innymi elementami mojej garderoby :) Kilka moich koleżanek już zaraziłam swoją miłością do madamsale, więc może i wy stronkę docenicie!

Do następnego!
D.

You Might Also Like

0 komentarze