KONKURS W.KRUK

04:55


Kochani! 

W.KRUK z okazji swego 175cio lecia ogłasza KONKURS!!

Wystarczy na stronie internetowej W.KRUK opowiedzieć historię swojego pięknego wspomnienia, w którym towarzyszyła wam marka W.KRUK. Dzielimy się swoimi historiami, wstawiamy zdjęcie i wybieramy biżuterię, która sprawiła nam tyle radości.

NAGRODY

 

A oto moja historia:
24 września - dokładnie 8 lat temu - mój mąż pada na kolana i się mi oświadcza! Przepiękna chwila, przepełniona miłością i szczęściem do tego stopnia, że z wrażenia obcasy połamałam;) Kilka lat później, gdy data ślubu została wyznaczona przyszła pora na wieczór panieński! Pamiętam jak dziś, wracałam tramwajem w dzień imprezy gdy zauważyłam, że w moim pierścionku brakuje oczka! "To znak" pomyślałam "No nie ma opcji, żeby dziś Wieczór Panieński się odbył, lepiej nie!". Spodziewając się żalu o to jak dbam o symbol naszego przyszłego życia razem, od razu powiedziałam memu W. co się stało... A ten? Wpakował mnie w auto i zawiózł do salonu W.KRUK gdzie mogłam sobie wybrać najpiękniejszy pierścionek jaki tam znalazłam! No bo jak to? Przyszła Panna Młoda na własnym panieńskim bez pierścionka? Nie ma takiej opcji! I tak oto jestem posiadaczką dwóch pięknych pierścionków, które przypominają mi jak cudownym mężczyzną jest mój mąż i jak wiele dla mnie znaczy...




Wszystkie historie można przeczytać tutaj: klik

Bardzo chętnie przeczytam o waszych najpiękniejszych chwilach, zarówno na stronie konkursowej jak i tutaj w komentarzach:)

A Tobie kochany mój bardzo dziękuję za te wszystkie piękne chwile jakie było nam razem przeżyć...


D.

You Might Also Like

0 komentarze