SZPARAGI Z JAJKIEM I SZYNKĄ

07:39

Dziś przed wami kolejny przepis! Tym razem mój debiut w kuchni ze szparagami w roli głównej. Nigdy sama ich nie robiłam, nawet nie jestem do końca pewna czy zielone szparagi jadłam?! Miały być szparagi z jajkiem w koszulce, jednak na 6 jaj wyszło tylko jedno (mówiłam, że jestem mistrzem kulinarnym :P) w związku z czym jaja sadzone uratowały nasz obiad:)


SKŁADNIKI :

* szynka  prosciutto / szwarcwaldzka
* jajka (ilość według uznania)
* pęczek szparagów
* masło klarowane
* pieprz 
* sól

Szparagi myjemy i osuszamy. Na patelni (do grillowania) rozgrzewamy niewielką ilość masła klarowanego. Układamy szparagi, jeśli zostaje nam miejsce możemy dodać już szynkę (komu później chce się tyle zmywać;)). Szparagi doprawiamy solą i pieprzem.

Szparagi grillujemy z szynką do czasu aż się ładnie zarumienią, a szynka przybierze postać chipsa.




Zabieramy się za robienie jaj. Jeśli opanowaliście sztukę gotowania jajek w koszulkach to polecam, jeśli nie to rozgrzewamy patelnię, na którą wbijamy jaja, doprawiamy i smażymy, aż białko się zetnie, a żółtko pozostanie lekko płynne.



W wersji fit to już koniec naszej pracy w kuchni! :) 
Dla mojego męża dodatkowo ugotowałam ziemniaczki i załapał się na te jedyne jajko w koszulce, które mi wyszło :P



Smacznego! 

Kochani, jeśli macie jakieś sprawdzone metody na jajka w koszulce to błagam nauczcie mnie :)

You Might Also Like

0 komentarze