FENOMEN JOGI

12:10


Joga w ostatnich latach zyskała na popularności. Uważam, że joga jest dobra prawie dla każdego. Ma nie tylko walory odchudzające - wielu z nam kojarzy się ona z kolejną formą aerobiku. Jednak to nie jedyna jej zaleta.


  • Joga pozwala na zachowanie młodości
  • Joga uelastycznia ciało
  • Joga wzmaga dobre samopoczucie
  • Joga zmniejsza bóle kręgosłupa
  • Joga wzmacnia mięśnie
  • Joga przyspiesza metabolizm
  • Joga zwalcza migreny
  • Joga rozluźnia nasze ciało 
  • Joga poprawia naszą kondycję fizyczną i psychiczną
  • Joga pozwala osiągnąć spokój ciała i ducha
  • Joga dodaje energii
  • Joga przywraca równowagę i harmonię 
  • Joga pomaga zlokalizować i zniwelować napięcia w organizmie
  • Joga pomaga zapobiegać infekcjom
  • Joga wyrównuje ciśnienie
  • Joga pomaga przy reumatyzmie i artretyzmie
  • Joga poprawia krążenie krwi
  • Joga u maluszków działa kojąco i łagodzi kolkę 
  • Joga uczy prawidłowego oddychania
  • Joga wyrabia nawyk przyjmowania prawidłowej postawy
  • Joga uczy jak się zrelaksować w pełni
Jogi spróbowałam ponad rok temu za namową mojej przyjaciółki i będę jej dozgonnie za to wdzięczna. Mimo, że nie uprawiałam jej regularnie, czułam jaką ulgę przynosi mojemu obolałemu kręgosłupowi, co było moją największą zmorą. Z natłokiem zajęć odeszłam od uprawiania asanów, jednak pora się ogarnąć i zadbać o swoje zdrowie.
Podrzucam wam kilka filmików, jakimi podzieliła się ze mną moja koleżanka, która jest doskonałym ekspertem od jogi, kompletną pasjonatką i profesjonalistką, która zaraża pozytywną energią i zamiłowaniem do różnych form aktywności fizycznej, jest tak niesamowita, że mimo faktu urodzenia córeczki cały czas dzielnie ćwiczy, prowadząc nawet zajęcia jogi dla mam z małymi dziećmi :) 
Tak więc, korzystajmy z tego czym się dzieli, a filmiki są o tyle fajne, że można spokojnie nadążyć i nauczyć się prawidłowo wykonywać kolejne asany nie wyrządzając sobie krzywdy po drodze. Oczywiście polecam pójście na zajęcia z dobrym instruktorem, który nas wprowadzi w świat asanów tak byśmy później mogli sami w domu ćwiczyć.



Wstęp do Jogi - Powitanie Słońca - Nauka Pozycji


Joga - Siła i Elastyczność


Joga - Detoks Ciała i Umysłu


Joga - Rozbudź Ciało i Umysł


Joga - Spokojny Sen


Joga - Zwalcz Stres


Joga - Zrzuć Zbędne Kilogramy




Oczywiście możemy jogę uprawiać w pojedynkę lub namówić naszego partnera/partnerkę. 
Łapcie coś co powinno pomóc w namawianiu drugiej połówki: 



You Might Also Like

0 komentarze